måndag 16 april 2012

Röntgen m.m.

Jaha, då var det dags att röntga lilla Bella. Gjordes idag på Veterinärhuset i Värnamo. Nu blir det spännande igen med vad avläsarna på SKK tycker. Visserligen tyckte vi att bilderna blev bra, men man vet ju aldrig.
Wilja tyckte att det var bra att Bella fortarande framåt kvällen var lite trött, då fick hon åka på Poolen-träningen istället. (Jag körde henne..)
Bella är dock den som skulle behövt mer träning, för igår när Thomas och jag tränade så sprang hon åt fel håll hela tiden.
Visserligen hade vi varit på fest kvällen innan i Hyltebruk, men det skulle inte påverkat Bella så mycket, tycker jag.
Kul var det i alla fall att åka till Hylte och träffa de flesta av sina syskon. När man har så många som jag så är det alltid någon som man inte träffat på länge, länge.
Dessutom var det broderade dopminnet till den sistfödde av syskonbarnen färdigt för leverans. Det var lille Juhani som föddes på självaste julafton förra året som förärades detta. Synd att jag glömde ta ett foto på min s.k. "förspillda kvinnokraft".
 På fotot syns det lilla underverket.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar